Інститут розвитку міста

Стара версія сайту

Інститут розвитку міста взяв участь у щорічній конференції ERIH – European Route of Industrial Heritage ERIH 2022

Інститут розвитку міста взяв участь у щорічній конференції ERIH - European Route of Industrial Heritage ERIH 2022

19-20 жовтня 2022 року Інститут розвитку міста Кривого Рогу у онлайн форматі взяв участь у щорічній конференції ERIH – European Route of Industrial Heritage ERIH 2022 – гібридний формат, що відбулася у місті Еш-сюр-Альзетт (Люксембург).

Тема конференції: “Індустріальна спадщина в розпал наступної промислової революції. Культурна спадщина – це не лише збереження нашого минулого – це формування нашого майбутнього”.

В перший день для членів ERIH відбулася Генеральна Асамблея, на якій було презентовано звіт щодо основних напрямків діяльності, організаційна та фінансова статистика, регіональні звіти і переобрання членів ради правління, в голосуванні якого приймали участь представники ІРМ.

Другого дня відбулась конференція, де заслуховувався досвід членів ERIH з висвітленої теми.
Головна ідея конференції відображена у слогані “Збереження минулого – надаючи форму майбутньому”. Тобто, з одного боку необхідно зберегти важливість і різноманіття індустріальної спадщини, одночасно успішно інтегруючи її в постіндустріальну економіку майбутнього з наголосом на екологічну складову.

На конференції були презентовані успішні приклади і досвід трансформації щільних промислових регіонів у сучасні ревіталізовані туристичні локації.
Основною цільовою аудиторією відвідувачів індустріально-туристичних локацій є молодь, як носій знань та культурних цінностей для формування майбутнього.

Окрема увага була приділена промоції через використання як загально розповсюджених соціальних мереж, так і спеціально створених регіональних мереж та сайтів, які об’єднують майданчики однієї тематики чи сфери діяльності. Важливу роль для передачі знань про промислову історію грають інтерактивні засоби навчання, залучення відвідувачів у інтерактивні демонстрації різних виробничих процесів.

Завершальною частиною конференції стали 4 майстер-класи (на вибір) з просування туристичних продуктів індустріальної спадщини з використанням різних методик (візуалізації, сторітейлінгу та ін.).

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Прокрутити вгору