Зустріч Кшиштофа Лонтки з представниками активної молоді міста

12 березня 2019 року в малій актовій залі ДК «Центральний» (вул. Мусоргського, 19) відбулася зустріч з представниками активної молоді міста у форматі фокус-групи на тему "ВРОЩУВАННЯ БРЕНДУ В МІСЬКЕ СЕРЕДОВИЩЕ: нові ідеї молоді місту".

1

Спікерами панельної дискусії  виступли: Андрій Полтавець (заступник міського голови) Кшиштоф Лонтка (директор відділу неінвестиційних проектів адміністрації м. Любліна (Республіка Польща); Агнєшка Вєхнік (керівник сектору маркетингу м. Люблін (Республіка Польща); Агата Патолета (керівник управління з туризму м. Люблін (Республіка Польща).

2

Метою заходу знайомство з актуальними практиками брендінгу та маркетингу територій, підвищення конкурентоспроможності та інвестиційної привабливості міського простору, на прикладі польського досвіду, сприяння формуванню позитивних соціальних взаємодій між членами громади, які б дозволили залучати і нарощувати ресурси для його розвитку міста, сприятимуть процвітанню та добробуту.

У програмі панельної дискусії розглянуто такі теми:

  • особливості процесу та фактори успіху маркетингу міста;
  • врощування бренду Кривий Ріг в міське середовище
  • досвід реалізації успіших брендових проектів на прикладі бренду "Люблін – місто натхнення";
  • актуальні практики брендінгу у сфері спорту, дозвілля, культури та туризму;
  • вплив результатів досліджень іміджу міста на стратегію розвитку міського простору;
  • участь молоді у формуванні та втіленні маркетингової стратегії міста.

3

Цільова аудиторія панельної дискусії студенти провідних навчальних закладів нашого міста: Криворізького економічного інституту КНЕУ ім. В. Гетьмана, Криворізького педагогічного університету, Криворізького факультету Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ, Донецького національного університету економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського, Гірничого коледжу КНУ, Гірничого-елетромеханічного коледжу КНУ, Коледжу економіки і управління КНЕУ ім. В. Гетьмана, Криворізького державного комерційно-економічного технікуму, а також представники Молодіжного виконкому Криворізької міської ради.

4

За результатами проведення панельної дискусії фахівцями КП "Інститут розвитку міста Кривого Рогу" планується ряд тренінгів у форматі open space "маркетинг територій - Нові ідеї для міста" результати яких буде враховано в розробці "Маркетингової стратегії міста Кривого Рогу".