НОВІ ІДЕЇ МОЛОДІ МІСТУ

1.1

На продовження обговорення нових пропозицій щодо розвитку бренду міста Кривого Рогу 26 березня 2019 року відбувся воркшоп за участі представників активної студентської молоді міста " Брендінг: нові ідеї молоді місту" (місце проведення: мала актова зала ДК «Центральний» (вул. Мусоргського, 19).

2

Модераторами воркшопу стали Тетяна Підпалько (керівник управління економіки) та Оксана Лаже (керівник програми "Консалтинг і маркетинг" КП "Інститут розвитку міста Кривого Рогу").

 3

Метою заходу є розширення знань молоді про актуальні практики брендінгу та маркетингу територій на прикладі проектів реалізованих у нашому місті, таких як EUROFEST, INDASTRIAL FEST, Steel runт та ін., Окреслено напрями формування туристичної привабливості міського простору, сприяння формуванню позитивних соціальних взаємодій між членами громади, які б дозволили залучати і нарощувати ресурси для його розвитку міста, сприятимуть процвітанню та добробуту.

У програмі воркшопу розглянуто такі теми:

  • особливості процесу та фактори успіху маркетингу міста Кривого Рогу;
  • врощування бренду Кривий Ріг в міське середовище
  • досвід реалізації успіших брендових проектів на прикладі бренду "Люблін – місто натхненя у нашому місті;
  • актуальні практики брендінгу у сфері спорту, дозвілля, культури та туризму;
  • вплив результатів досліджень іміджу міста на стратегію розвитку міського простору;
  • участь молоді у формуванні та втіленні маркетингової стратегії міста.

4

Цільова аудиторія панельної дискусії студенти провідних навчальних закладів нашого міста: Криворізького педагогічного університету, Криворізького національного університету, Криворізького державного комерційно-економічного технікуму.