Туристична майстерня індустріального Кривого Рогу

 78909262 2629880327081492 5967226350434516992 n

13 грудня у приміщенні Готельного комплексу «Аврора» відбувся захід, що зібрав всіх небайдужих до розвитку туризму у Кривбасі.

Головна ідея туристичної майстерні - нетворкінг: консолідація, координація та колаборація органів влади, бізнесу та громадськості. Створення та розвиток  туристичної дестинації Кривого Рогу шляхом об’єднання більшості компаній, діяльність яких пов’язана безпосередньо або опосередковано із наданням послуг або продажу товарів для туристів.

 IMG 7459

Учасники заходу заслухали цікаві доповіді. Роман Неділько, фахівець з комп’ютерної графіки ІРМ та Едуард Давоян, креативний директор рекламної агенції «Ліфт» розповіли про важливість створення єдиної бренд-концепції міста. Це й логотип, й фірмовий шрифт, корисні сувеніри та одяг в індустріальному стилі.

 IMG 7505

Завітав до майстерні поділитись своїм безцінним досвідом Іван Ліптуга, президент Національної туристичної організації України. На тренінгу він розповів про те, як укріпити сильні сторони Кривого Рогу та зробити місто більш привабливим для туристів.

 IMG 7552

Розвиток туризму у місті сприяє його ефективному економічному зростанню, адже туризм – це нові робочі місця, інвестиції в інфраструктуру, нові бізнеси, валютні надходження та розвиток нових атракцій.

Говорили про туристичні тенденції в Україні та за її межами. Цікаво, що за останні 10 років, не зважаючи на всі кризові явища, туристична сфера єдина, що має стабільний ріст на 6-8% щорічно, а індустріальний Кривий Ріг має величезні туристичні перспективи.

 IMG 7455

Родзинкою заходу стало підбиття підсумків реалізації проекту громадського бюджету «Подаруй туристу місто» та відзначення нагородами кращих криворізьких рестораторів і представників готельного бізнесу.