Банери на фасадах працюють? Друзі, яка функція у реклами?

Вона у тому, щоб привернути увагу до свого товару чи послуги, і, як наслідок отримати прибуток.

Як це зробити ефективно? Як донести інформацію до свого клієнта?

Є сегмент підприємців, що роблять ставку на фасадну рекламу і розміщують велетенські банери з фото зубів, туалетного паперу чи ковбаси, які на їхню думку, мають стовідсотково "заманити" клієнта.

Проте цей метод давно вже не працює. Ера такої (оффлайновой) реклами завершилась з приходом в наше життя цифрового середовища.

Інші підприємці, які своєчасно зрозуміли, що основний трафік інформації прейшов у мережу інтернет, вкладають гроші в інтернет-рекламу.

При цьому й місто візуально не засмічується.

Що дає кожен з цих видів реклами підприємцям?

Перші - витрачають кошти на рекламний "камуфляж" фасадів, викидаючи гроші на вітер. Оскільки неможливо відслідкувати кількість людей, що зреагувало на їхню рекламу та зайшло до магазину здійснити покупку. Та й візуально банери не надто прикрашають будь-який об'єкт.

Другі - мають інструмент, який дозволяє керувати рекламою свого бізнесу зі смартфону за допомогою інструментів, що пропонують Google, Facebook, Instagram, Twitter тощо.

Більш того, цифрова реклама гнучка у налаштуванні, швидко редагується, надаючи змогу контролювати процес на будь-якому етапі.

Наприклад, Google Maps (карти) дозволить легко і швидко знайти вас серед інших магазинів, кав'ярень, салонів без банеру на пів фасаду.
Окрім цього, вам буде доступний зв'язок з вашими клієнтами, які можуть залишити відгук на вашу діяльність.

«Банерна» реклама таких інструментів не дає...

Тож чи потрібна вона?! Закликаємо переглянути свій підхід усіх підприємців!

Наше місто заслуговує на повагу та упорядкованість!

#дизайн_код_Кривий_Ріг

P.S. дякуємо відділу просторого розвитку та урбаністики за партнерство у підготовці матеріалу.