Розробка туристичних продуктів: у місті пройшов практичний семінар за підтримки Програми USAID

23 жовтня 2020 року фахівці з туристичного обслуговування відділу промислового туризму #ІнститутурозвиткумістаКривогоРогу та викладачі кафедри туризму та економіки Криворізького державного педагогічного університету #ВікторіяПацюк і #ВолодимирКазаков взяли участь у практичному семінарі для DMO другої серії воркшопів з розробки туристичних продуктів для всіх регіонів України.

Семінар проводився НТОУ - Національною туристичною організацією України під головування президента Івана Ліптуги та за підтримки Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України» в рамках комплексної програми підтримки туристичного сектору в Україні.

Семінар проводили експерти НТОУ:

#MathiasBrandt - Міжнародний експерт, радник НТОУ з питань побудови системи DMO в Україні;

#MariaYukhnovets - Президент Association of Incoming Tour Operators of Ukraine, керівник MICE і інкамінг напрямки в Sputnik Kyiv DMC;

#IvanLiptuga - Президент National Tourism Organization of Ukraine, голова ТК169 стандартизації у сфері туризму.

Навесні і влітку НТОУ вже проводили воркшопи з інституційного посилення регіональних організацій управління дестинації (DMO). Під час роботи на цих воркшопах, спільно з представниками всіх областей України були визначені межі територій з туристичним, ресурсним і інфраструтктурним потенціалом, які потребують консолідації на місцях всіх зацікавлених сторін для створення локальних туристичних організацій (Локальні DMO). Так, потенційно, в 25 регіонах має в перспективі бути створено 120 локальних туристичних організацій, що стане основою нового децентралізованого підходу до управління туризмом в країні відповідно до перспективного плану формування територій громад.

Подальша робота спрямована на наповнення дестинацій конкретними і конкурентними туристичними продуктами, які зможуть узяти в роботу туристичні оператори.

У семінарі взяли участь численні обласні та міські адміністрації, ОТГ, регіональні та потенційні локальні DMO взяти участь у наступній серії майстер-класів під назвою "250 конкурентоспроможних туристичних продуктів України".