Наскільки якісно обслуговує населення Муніципальний центр послуг «Віза»?

У лютому 2013 року Програма Аналіз і дослідження разом з управлінням дозвільно-погоджувальних процедур виконавчої у місті ради провела дослідження оцінки якості обслуговування населення у муніципальному центрі послуг.

Дослідження показало, що 74,4% населення звертались до центру з метою отримання консультації, 44,7% - для отримання певної інформації, 39,8% - для отримання документів дозвільного характеру, 34,1% - для отримання бланків заяв. Лише 24,4% суб’єктів господарювання звертались до центру з метою отримання конкретних послуг. Враховуючи, що мета створення муніципального центру у місті – це полегшення доступу до інформації щодо адмінпослуг та механізму їх надання суб’єктам господарювання, то можна зробити висновок, що муніципальний центр послуг міста Кривого Рогу у повному обсязі виконує свої функції та владні повноваження. Тим більше, що 93,9% респондентів зазначили, що питання, з яким вони зверталися до центру, було вирішено, а 93,9% респондентів в цілому задоволені якістю наданих послуг.


Переважна більшість респондентів (95,1%) зазначили, що від них не вимагали при вирішенні питань заповнення додаткових документів чи платежів, з чим, на жаль, зіткнулися майже 5% відвідувачів муніципального центру послуг.


Також необхідно зазначити як позитив у роботі муніципального центру послуг міста, що лише 2,4% респондентів при зверненні до служб центру зіткнулися з випадками порушення термінів підготовки та видачі документів. Ще 4,9% респондентів зазначили, що чули про такі випадки від знайомих. Таким чином, можна стверджувати, що 7,3% суб’єктів господарювання таки зіткнулися з певними порушеннями у роботі центру, але це незначна частка респондентів, тому можна рекомендувати адміністрації центру звернути увагу на такі випадки, щоб уникати їх у майбутньому.