Триває реалізація демонстраційного проекту «Маркетингова стратегія міста Кривого Рогу та інструменти її впровадження»

Нагадаємо, що у лютому 2013 року був підписаний тристоронній договір між представниками Проекту МЕРМ, Інститутом розвитку міста та виконкомом Криворізької міськради щодо вищевказаного проекту.

Метою останнього є формування позитивного інвестиційного іміджу Кривого Рогу, забезпечення залучення в економіку внутрішніх і зовнішніх інвестицій заради сприяння сталому розвитку міста.

17 квітня 2013 року відбулося засідання тимчасової міської робочої групи з реалізації проекту, на якому представники міськвиконкому та Інституту розвитку міста розглянули виконання наступних заходів, передбачених проектом:

- проведення циклу тренінгів з урахуванням місцевих можливостей (залучення експертів з розробки інвестиційних проектів);

- визначення концепції та розробки бренду міста;

- створення двомовного модуля «Путівник інвестора» на сайті Криворізький ресурсний центр;

- проведення паспортиризації земельних ділянок (браунфілдів,грінфілдів), потенційно привабливих для інвестування на коротко- та довгострокову перспективи.

Проект «Маркетингова стратегія міста Кривого Рогу та інструменти її впровадження» має важливе значення для нашого міста, адже це можливість отримати якісний конкурентоспроможний бренд Кривого Рогу для позиціонування його на національному та міжнародному рівнях, а також підвищити інвестиційну привабливість міста, залучити інвестиції  і забезпечити його економічне зростання.