Кривий Ріг презентував канадським експертам концепцію бренду міста

 19 червня в Інституті розвитку міста відбулася робоча зустріч з питання реалізації проекту «Маркетингова стратегія та інструменти її впровадження», на якій були присутні канадські експерти проекту МЕРМ Кедді Ворд, Натан Моррісон, Роберт Вейн, спеціаліст з місцевого економічного розвитку Ігор Лепьошкін, представники міськвиконкому, Інституту розвитку міста та дизайн-студії «Акцент».

Метою зустрічі було обговорення результатів комплексного дослідження інвестиційної привабливості Кривого Рогу та презентація варіантів логотипу міста.

Довідка: У лютому 2013 року був підписаний тристоронній договір між представниками Проекту МЕРМ, Інститутом розвитку міста та виконкомом Криворізької міськради щодо проекту «Маркетингова стратегія та інструменти її впровадження». Метою останнього є формування позитивного інвестиційного іміджу Кривого Рогу, забезпечення залучення в економіку внутрішніх і зовнішніх інвестицій заради сприяння сталому розвитку міста.

Дослідження проводилося фахівцями КП «Інститут розвитку міста» протягом листопада 2012 – червня 2013 рр. у декілька етапів:

-    контент-аналіз;
-    анкетування;
-    експертне опитування;
-    фокусоване групове інтерв'ю.

Усього в соціологічному дослідженні було задіяно близько 2 тис. жителів міста, які висловлювали свої думки щодо входження іноземних інвесторів на територію Кривого Рогу, інвестиційного потенціалу міста загалом, своє бачення бренду міста та ін. Результати показали, що криворіжці вважають доцільним залучення інвестицій, готові працювати на підприємствах, що належать іноземним інвесторам і вбачають необхідність диверсифікації економіки міста. Дані проведеного комплексного дослідження враховані під час розробки маркетингової стратегії Кривого Рогу та бренду міста.

Об’єми та якість виконаної роботи викликали захоплення експертів, зокрема Ігор Лепьошкін зазначив: «Я вражений тим, як якісно ви провели таке складне і об’ємне дослідження. Справжні професіонали».  

На засіданні також були представлені попередні варіанти логотипу та слогану Кривого Рогу, що є складовими елементами формування бренду міста. Це питання викликало жваву дискусію присутніх, адже обрати серед десятків ескізів найкращий варіант для створення якісної конкурентоспроможної візитівки міста – завдання не з легких. Завдяки конструктивному діалогу під час зустрічі вдалося виробити загальне бачення бренду Кривого Рогу.

Канадські експерти висловили свої побажання та бачення з цього приводу:

Кедді Вард: «Ваше місто – це місто контрастів, відповідно, логотип і слоган повинні базуватися на протилежностях – холодне залізо і гарячі серця жителів; найдовше місто Європи, в якому кожен третій знайомий. Кольори логотипу повинні бути яскраві та нести ідею життя, процвітання, добробуту...»


Роберт Вейн: «Вам варто працювати на перспективу, відходити від стереотипів, обирати найбільш прогресивні ідеї для бренду Кривого Рогу, щоб якісно представляти місто на міжнародному рівні та прискорювати залучення нових інвестицій…»

Наступними кроками в реалізації проекту стане створення інвестиційного паспорту та путівника інвестора.