Представники із чотирьох міст-партнерів проекту МЕРМ у Дніпропетровській області вчилися як створити та ефективно просунути бренд міста

21-22 червня 2013 року у м. Дніпропетровську в рамках проекту «Місцевий економічний розвиток міст України» (МЕРМ) для представників міст-партнерів проекту відбувся дводенний семінар під назвою «Створення та просування бренду міста». Семінар став логічним продовженням серії навчальних заходів для представників міст-партнерів проекту та був присвячений аналізу результатів в рамках демо-проекту кожного міста, а також ключовим принципам формування та ефективного просування бренду міста.

Семінар, в якому могли взяти участь представники із чотирьох міст – партнерів проекту у Дніпропетровській області (а саме, міста Дніпропетровськ, Кривий Ріг, Нікополь та Павлоград), проходив за участі міжнародних експертів з Канади – Кедді Ворд та Натана Моріссона, а також фахівців у сфері місцевого економічного розвитку та консультантів проекту.

Приємною несподіванкою для учасників семінару стала присутність на заході в’єтнамської делегації, представники якої з радістю поділилися своїм досвідом у сфері маркетингу міст для залучення інвестицій та стимулювання торгівельних зв’язків, жваво брали участь у дискусії, а також презентували усім присутнім рідкісний сорт чаю.

Усі учасники мали змогу збагатитися безцінними знаннями у питанні ключових принципів аналізу проведених досліджень, послідовності дій, що йдуть за дослідженням та аналізом, а також у питанні розробки ефективних маркетингових та брендингових кампаній.

Для закріплення теоретичної частини матеріалу канадськими експертами було проведено цікаві тренінги та організовано роботу в групах Представникам міст - партнерів було запропоновано визначити ключові тези бренду для своїх міст, сформувати відповідну інформаційну кампанію, виробити стратегію кампанії та тактику її впровадження.

Дуже цікавим для всіх учасників семінару стала презентація практичного досвіду із створення та просування бренду канадських міст Ріджайни та Лондону. Експертами з Канади було представлено покроковий опис процесу розробки стратегії кампаній та тактики її впровадження. Учасники семінару мали змогу дізнатися, яким чином було побудовано кампанію для міста Ріджайни, а також за допомогою чого місто Лондон змогло підвищити свою конкурентоздатність.

Окрім цікавих практичних та теоретичних занять, під час семінару представники міст-партнерів мали змогу розповісти про стан впровадження своїх демонстраційних проектів в частині маркетингу та брендінгу, відповісти на запитання колег та отримати практичні рекомендації щодо подальших кроків від досвідчених канадських експертів та консультантів проекту, що є запорукою подальшої успішної роботи над проектом.

Кривий Ріг також представив свої напрацювання, зокрема, результати досліджень проведених методами: контент-аналізу, анкетування, експертного опитування та фокус-груп. Результати даної роботи були високо оцінені як канадськими експертами проекту МЕРМ, так і учасниками з інших міст, оскільки представлені напрацювання представляють собою глибинне підґрунтя для подальшої успішної діяльності, а саме: розробки концепції бренду міста, його візуалізації та просування.

Для довідки: проект «Місцевий економічний розвиток міст України» (МЕРМ) – спрямований на поліпшення економічних можливостей громадян України в умовах зміцнення демократії. Мета проекту – надати допомогу в поліпшенні планування та послуг, які сприяють економічному зростанню та розвитку.

В рамках даного проекту Інститутом розвитку міста Кривого Рогу спільно із управлінням економіки виконкому Криворізької міської ради здійснюється реалізація демонстраційного проекту «Маркетингова стратегія міста та інструменти її впровадження».

Головною метою проекту є розробка та впровадження ефективних інструментів формування позитивного інвестиційного іміджу міста, забезпечення залучення в економіку внутрішніх і зовнішніх інвестицій для створення широкого спектру підприємств з високою продуктивністю й можливістю всебічної зайнятості мешканців Кривого Рогу, в тому числі збільшення економічної активності жінок, що сприятиме сталому розвитку міста.