Триває реалізація демонстраційного проекту "Маркетингова стратегія міста Кривого Рогу та інструменти її впровадження"

26 липня у Криворізькому міськвиконкомі, під головуванням заступника начальника управління економіки Тетяни Підпалько, відбулося засідання тимчасової міської робочої групи з реалізації демонстраційного проекту "Маркетингова  стратегія міста Кривого Рогу та інструменти її впровадження"за участі представників структурних підрозділів міськвиконкому та Інституту розвитку міста.

На засіданні обговорювали:
- бренд міста та брендбук;
- заходи промоції інвестиційної привабливості міста (виготовлення відео сюжетів про Кривий Ріг).
- створення двомовного модуля «Путівник інвестора» на сайті Криворізький ресурсний центр
- проведення паспортизації земельних ділянок (браунфілдів, грінфілдів) для подальшого їх представлення потенційним інвесторам.

Нагорний Андрій, директор Інституту розвитку міста, презентував присутнім новостворений логотип та слоган Кривого Рогу, а також брендбук (текстовий опис концепції бренду, кольорові рішення логотипу та варіанти його використання на різних поверхнях). Нагадаємо, що створенню логотипу та слогану передувало комплексне соціологічне дослідження, аби виявити, з чим асоціюють наше місто безпосередньо криворіжці, жителі інших міст України та світова спільнота. Врахувавши думки респондентів, в основу логотипу заклали образ рогу – як символ достатку та добробуту, а також взявши до уваги історичну та географічну прив’язку «рогу» до нашого міста.

Члени робочої групи схвально оцінили логотип, назвавши його «динамічним, сучасним та лаконічним». Сподіваємося, що громаді міста також буде до вподоби такий варіант логотипу, адже в його розробці враховувалися думки криворіжців та їх бачення цього продукту.

В рамках проекту передбачено виготовлення трьох відеороликів, що демонструють інвестиційний потенціал Кривого Рогу. Один з них презентували на засіданні. Ролик відображає загальну інформацію про місто, акцентуючись на 3 основних компонентах інвестиційної привабливості – природні ресурси, людський потенціал та сприятливий інвестиційний клімат у місті. Виконаний в яскравій кольоровій гамі, з динамічною зміною кадрів та приємним музичним супроводом, ролик здебільшого сподобався присутнім, але й отримав ряд критичних зауважень. Найближчим часом відео матеріал буде доопрацьований з урахуванням пропозицій.

Активно йде робота по створенню «Путівника інвестора» на сайті Криворізького ресурсного центру -  спеціального розділу, де буде розміщена вся інформація, необхідна потенційному інвестору: дані щодо наявності вільних земельних ділянок (браунфілд, грінфілд), об’єктів комунальної власності, об’єктів незавершеного будівництва, рекреаційних зон міста, об’єктів нефункціонуючих підприємств, а також покроковий алгоритм дій інвестора. «Путівником» передбачено створення електронної інвестиційної карти міста, на якій будуть розміщені усі об’єкти для інвестицій з детальним описом, фото та інформацією щодо комунікацій. Наразі триває процес внесення даних на електронний ресурс, запуск якого відбудеться наприкінці вересня 2013 року.

Згідно результатам засідання, реалізація заходів Проекту відбувається своєчасно та у відповідності з планом, отож сподіваємося на досягнення головної мети Проекту - підвищення інвестиційної привабливості Кривого Рогу.