У Дніпропетровську обрали новий логотип міста

Близько п’яти тисяч дніпропетровців взяли участь в онлайн голосуванні за логотип та слоган свого міста.

На їх розсуд було запропоновано 4 варіанти логотипу:








та 2 варіанти слогану: «Новий кожного дня» та «На крок попереду».

Переможцем став варіант слогану «Новий кожного дня» та  логотип у формі серця з направленою увись ракетою і обрамлений в контур «баштами», Мерефо-Херсонським мостом та «сонцем» Інтерпайпсталі.
Логотип та слоган Дніпропетровська були розроблені в рамках проекту «Місцевий економічний розвиток міст України» (МЕРМ). Розробці логотипу передувало опитування, під час якого містяни обирали найбільш визначні місця Дніпропетровська, кольори, які асоціюють з містом та риси, які притаманні його мешканцям. За результатами опитування визначними місцями названо Набережну та річку Дніпро, найбільш притаманними дніпропетровцям рисами - гостинність, порядність та врівноваженість, кольорами, з якими дніпропетровці асоціюють рідне місто - синій, зелений, жовтий та червоний. Для розробки логотипу було проведено кілька засідань робочої групи, до якої входили представники ЗМІ та громадськості, спеціалісти з маркетингу, депутати міської ради, представники провідних підприємств, сфер культури та туризму. На цих засіданнях було відібрано для подальшого голосування варіанти логотипу та слогану, що були розроблені креативною агенцією «КенГУРУ».

У статті використані матеріали веб порталу Проекту МЕРМ.