Засідання тимчасової робочої групи з реалізації демонстраційного проекту «Маркетингова стратегія міста Кривого Рогу та інструменти її впровадження»

12 вересня у приміщенні міськвиконкому відбулося чергове засідання тимчасової робочої групи з реалізації демонстраційного проекту  «Маркетингова стратегія міста Кривого Рогу та інструменти її впровадження».

Головними темами для обговорення стали:

- заходи щодо впровадження бренду міста Кривого Рогу;
- створення двомовного модуля «Путівник інвестора» на сайті Криворізький ресурсний центр;
- проведення паспортизації земельних ділянок (браунфілдів, грінфілдів) потенційно привабливих для інвестування на коротко- та довгострокову перспективу;
- розробка документу «Маркетингова стратегія міста Кривого Рогу».

Найближчим  часом планується  розробка переліку заходів з впровадження бренду міста, а також  офіційна презентація бренду міським головою Юрієм Вілкулом на засіданні комітету з управління впровадженням стратегічного плану  яке відбудеться 20 вересня 2013 року.

Завдяки оперативній роботі структурних підрозділів міськвиконкому, які вчасно надали всю необхідну інформацію щодо наявності вільних земельних ділянок, об’єктів комунальної власності, об’єктів незавершеного будівництва, рекреаційних зон міста та об’єктів нефункціонуючих підприємств, активно йде робота з наповнення двомовного модуля «Путівник інвестора».

Нагадаємо, що цей веб-ресурс повинен стати «вікном» для потенційного інвестора, де можна отримати всі потрібні дані щодо нашого міста, привабливих ділянок для інвестицій, алгоритм проходження дозвільних процедур та іншу актуальну для інвестора інформацію в режимі он-лайн. 

Щодо проведення паспортизації земельних ділянок, то у вирішенні цього питання є певні зрушення – виділено 5 ділянок і до кінця року планується оформлення усієї необхідної документації для їх представлення у якості повноцінних інвестиційних пропозицій потенційним інвесторам.

Проектом передбачено розробку маркетингової стратегії міста Кривого Рогу, спрямованої на вигідне позиціонування нашого міста як привабливого майданчика для інвестицій. Наразі проводиться аналіз компаній, що надають консалтингові послуги, у тому числі з розроблення та реалізації  маркетингових  стратегій.