Офіційна презентація бренду міста

20 вересня на засіданні комітету з управління впровадженням Стратегічного плану розвитку міста Кривого Рогу до 2015 року Юрій Григорович Вілкул  офіційно презентував бренд міста.

Нагадаємо, що бренд створено в рамках проекту «Маркетингова стратегія міста Кривого Рогу та інструменти її впровадження», метою якого є розробка та впровадження ефективних інструментів формування позитивного інвестиційного іміджу міста, забезпечення залучення в економіку внутрішніх і зовнішніх інвестицій. Проектом передбачено реалізацію ряду заходів, серед яких:
- розробка маркетингової стратегії міста;    
- формування бренду міста та забезпечення його просування;
- cтворення віртуальних ресурсів «Путівник інвестора» та «Інвестиційний паспорт міста» на порталі Криворізький ресурсний центр.


Бренд Кривого Рогу розроблено у тісній співпраці з канадськими експертами згідно  ефективної методології брендингу територій (на прикладі успішного брендингу канадських міст  Лондон, Ріджайна).

Директор КП «Інститут розвитку міста» Нагорний Андрій презентував основні етапи формування цього інноваційного маркетингового продукту в нашому місті:

1) Контент аналіз
Спершу з’ясували – яким бачать Кривий Ріг його мешканці, з чим ідентифікують та що вважають притаманним йому?  Також вивчали думки жителів інших міст України та іноземців, проаналізувавши відгуки про Кривий Ріг у мережі Інтернет та пресі.

 2) Опитування мешканців міста
Більше 600 криворіжців з усіх районів було опитано на предмет недоліків та позитивних рис нашого міста, проведено 50 експертних інтерв’ю (експертами виступили представники органів місцевого самоврядування, депутати міської та районних рад, представники різних політичних партій, підприємці, керівники промислових підприємств та фахівці з залучення інвестицій).

3) Засідання фокус-груп, на яких науковці, підприємці та суспільні діячі Кривого Рогу обговорювали перспективні макети майбутнього логотипу міста та слогану.

В результаті отримали яскраве зображення логотипу у вигляді мозаїчного «рогу», як символу достатку та добробуту. Слоганом став лаконічний вислів «Місто довжиною в життя», в якому закладена ідея, що кожна людина протягом свого життя від дитинства до старості, незалежно від віку, професії, освіти, уподобань, переконань зможе знайти собі заняття до душі, отримати комфортні умови для життя та відпочинку та взагалі прожити довге і щасливе життя у нашому місті.

Юрій Вілкул зазначив: «Бренд сьогодні – це ключовий елемент стратегії розвитку території і наразі наше завдання – створити усі умови, щоб він працював на користь  Кривого Рогу».

Найближчим часом планується розпочати компанію з впровадження бренду міста і запорука успіху цієї роботи не тільки у діях влади, а й місцевої громади. Всі необхідні заходи з формування бренду вже виконані і високо оцінені канадськими фахівцями, тепер важливо, щоб бренд підтримали мешканці міста і світова спільнота, що сприятиме його промоції.